En cadascun dels nostres productes, trobaràs la seva fitxa tècnica i les seves especificacions. No obstant això, abans de procedir amb l’adquisició d’un o diversos productes, si no estàs segur, et recomanem que ens contactis per telèfon o whatsapp al 625-971-371 o per e-mail a info@planctondiving.cat.
Esterem encantades de guiar-te per a que obtinguis el producte que millor s’ajusti a les teves necessitats.
Tots els nostres productes tenen garantia de compra. Això vol dir que un cop hagis tramitat la teva compra on-line, aquesta queda registrada i se t’enviarà un albarà-factura que et servirà per a realitzar qualsevol mena de reclamació que necessitis.
Plàncton ven cursos a la seva botiga on-line i per tant no hi ha enviaments associats a la compra. L’albarà-factura que t’arribarà a l’e-mail serà la prova de garantia de compra quan vinguis a realitzar l’activitat o curs amb nosaltres.
En el cas de targetes regal tampoc es fa arribar cap document. En els casos que es regali algun producte, i si així es solicita durant el moment de la compra o en posteriors comunicacions, us enviarem un xec regal per e-mail, però en cap moment, s’enviarà el xec físicament.
No hi ha data de caducitat per a realitzar el curs o activitat si no s’ha activitat la teoria.
A l’apartat de botiga tens els preus actualitzat dels cursos i activitats. Si tens algun dubte, recorda que ens pots contactar:
A l’apartat de botiga podràs escollir aquells cursos o activitats que vols comprar. Durant aquesta compra NO podràs escollir quin dia i hora podràs fer el curs. Per a concretar aquest aspecte has de ficar-te en contacte amb nosaltres ja que no tenim un calendari tancat d’activitats o cursos. No has de preocupar-te, sempre trobem un dia que t’acomodi perfectament per a venir a fer l’activitat. La realització de l’activitat o curs, sempre pot estar sotmesa a les condicions climàtiques i atmosfèriques del dia en concret.
Un cop escollit el producte i el número de productes a comprar, has d’anar al carrito i finalitzar la compra. Per a finalitzar la compra hauràs de plenar una sèrie de dades personals (nom, cognom, adreça electrònica, telèfon i adreça fisica). Aquesta informació es per a poder realitzar l’albarà i poder contactar amb tu un cop feta la compra. A continuació s’ha d’escollir el mètode de compra i finalitzar-la.
Al correu electrònic que hagis especificat t’arribarà l’albarà-factura com a prova de la teva compra. Si no arriba en un termina de 1h, contacta’ns ja que potser hi hagut algun problema durant el pagament i no s’ha realitzat correctament la compra. Recorda que els nostres telèfons de contacte no estan habilitats per a rebre diners via BIZUM ni cap altra aplicació de pago.
Per poder abonar la comanda tens dos mètodes:
– Targeta de crèdit/dèbit mitjançant una plataforma de pago segura.
– Bizum mitjançant l’aplicació de bizum de la teva banca on-line. No es poden fer enviament via bizum als telèfons de contacte de Plàncton. No estan habilitats per a rebre diners per aquest mitjà.
Un cop hagis feta la comanada, en un plaç de 72h sense comptar els dies festius, ens ficarem en contacte amb tu via e-mail, Whatsapp o trucada telefònica.
Durant aquesta comunicació t’explicarem quins son els passos per a concretar la reserva de l’activitat o curs que hagis adquirit. En cas que el curs o activitat sigui per a regalar, et demanarem que donis el nostre contacte a l’altre persona per a que ens contacti i li puguem explicar els passos a realitzar.
En els casos de cursos, us demanarem que si no ho teniu. us creïs un perfil en la plataforma de la nostra certificadora de busseig, SSI. Un cop fet, us podrem donar d’alta a la part teòrica del curs en concret.
Plàncton ven cursos i activitats i serveis mitjançant la seva botiga on-line. Per tant no hi ha cap enviament associat a la compra realitzada.
Si vols un xec regal, et podem enviar per e-mail un xec regal personalitzat, si així ens ho indiques durant el periode de compra o posteriorment.
Un cop realitzada la comanda t’arribarà atomàticamen un e-mail com a comprovant de la compra realitzada.
Et recomanem que et llegeixis detingudament la nostra política de devolucions i utilitzis aquest formulari de desistiment en cas que ho necessitis.
Plàncton ven cursos i activitats i serveis mitjançant la seva botiga on-line. Per tant no hi ha cap enviament associat a la compra realitzada.
Si vols un xec regal, et podem enviar per e-mail un xec regal personalitzat, si així ens ho indiques durant el periode de compra o posteriorment.
Un cop realitzada la comanda t’arribarà atomàticamen un e-mail com a comprovant de la compra realitzada.
Plàncton ven cursos i activitats i serveis mitjançant la seva botiga on-line. Per tant no hi ha cap enviament associat a la compra realitzada.
Si vols un xec regal, et podem enviar per e-mail un xec regal personalitzat, si així ens ho indiques durant el periode de compra o posteriorment.
Un cop realitzada la comanda t’arribarà atomàticamen un e-mail com a comprovant de la compra realitzada.
Si en un període d’1 hora no arriba el e-mail amb l’albarà de compra ens has d’escriure un e-mail a info@planctondiving o trucar al 625 971 371 explicant la incidència. El problema pot ser derivat de la passarela de pagament o problemes amb l’adreça electrònica teva (problemes en el moment d’escriure-la o que l’e-mail estigui a la paperera o la safata de correu no desitjat).
En un plaç de 72hores sense comptar festius ens ficarem en contacte amb tu per a explicar-te els següents passos per a poder gaudir de la teva activitat o curs. Si durant la conversa t’anodones que no és el producte que vols, t’oferirem fer un canvi per algun altre curs o activitat que es pugui ajustar a les teves necessitats. Si finalment no es pot fer el canvi, et farem el reemborsament íntegre.
Pots fer canvis del curs, activitat o servei que hagis comprat sense problemes.
Per tal de poder fer el canvi correctament, ens hauras d’escriure un e-mail o trucar-nos per a poder saber per quin producte vols fer el canvi. En cas que el producte a canviar sigui d’un import inferior al comprat, se li abonarà la diferència. Aquesta diferència se’t tornarà a la targeta de crèdit o dèbit que vas utilitzar en el moment d’abonar la teva compra.
En cas que el producte a canviar sigui d’un import superior a l’adquirit, hauràs d’abonar la diferència.
Perfecte! No hi ha cap problema!
Durant el procès de compra, a l’apartat de comentaris, ens has d’escriure per a qui es el regal i si vols et podem enviar un xec regal personalitzat amb una frase per e-mail, mai enviem cap xec regal físic
Per tal de poder dur el control tant per part nostra com teva de les immersions que has realitzat per a guadir del teu bonus d’immersió et donarem una targeta de cartró on es marcarà cada immersió de busseig que vinguis a fer amb nosaltres.
Aquest bono de cartró te’l donarem el primer dia que vinguis a fer la teva primera immersió. No l’enviem a casa teva.
No és un problema!
Posa’t en contacte amb nosaltres amb l’opció que et sigui més còmoda.
Donarem resposta a qualsevol dubte que ens plantegis en la màxima brevetat possible.
Genial! En alguns perïodes concrets com nadal o setmana santa realitzem promocions que publicitem a la pàgina web. Per poder guadir de les promocions, hi haurà un codi amb una caducitat concreta que s’haurà d’introduir a l’apartat de codis promocionals durant el moment de la compra.
Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.